Jul 21, 2007

gadget time..

hari ini kami (aku, ani, eja, g, aki n umi) going out.. g low yat beb.. byk glers duet aku abeh.. sabo jela.. ngatkan xnak bli pape sgt.. skali abeh dlm RM200..!! ampun mak.. abah.. ampun..

uhuk.. uhuk..

ku rasakan saat yg sungguh indah dlm kesakitan di kaki yg teramat sgt.. strategik giler port aku.. sekali kt sg wang.. sekali kt dlm komuter.. ahahahaahaha.. seronoknyer berjalan-jalan arini.. klau hari2 mesti besh.. ahahahahaha..
dlm komuter.. hanya aku, aki n ani yg tau.. apa yg terjadi.. besh..

tp bile tibe time teksi yg aku nyampah giler.. sblm nek 10 henget jek.. bile da duk dlm teksi dia.. amboi2.. nk tmbh 5 henget lak.. alasan xley pkai langsung.. nyampah lak aku ngan org mcm tu.. tau arr cr rejeki.. tp agak2 arr.. sabar jela..

thanx sbb sbrkan diri ini.. dr mrh g ke gelak lak.. thanx..

to eja.. thanx for d game.. pasni men game kt hp aku je arr.. tp laju sgt la plak.. ahahahahahaha.. penat aku lyn ko arr..

to ani.. wahwahwhawhawhahwah.. byknyer cd anda beli yer.. buat la keje fevret ko tu smpi lebam.. ahahahahaha

to aki n umi.. sempat x g akTVT korg tu.. giler penuh komuter td.. aku takot jek ade tercicir..

to aki n ani.. ehehehehe.. kacak arr yg aku usha tu.. siyes kacak giler.. mmg besh giler aku dlm komuter tu.. walaupun seblah aku bangla kot, tp aku rs cam mamat tu jek seblah aku.. besh gilerrr.. ahahaahhaha.. dtg da perangai giler aku tu kan.. sabo yer.. almaklumla.. kaki saket.. so aku alihkan perhatian saket tu ke bende laen.. ehehehehe.. lgpon aku kan masih pengerusi tetap kelab.. ehehehehe.. x slh kan... ??

to leng.. xde to arr.. sbb ko da blek.. haha..

to ayu.. lek ayu.. ni blom jln ramei2 lg.. ni jln nk li brgan keperluan jek.. siyes x tipu..

x puehnye jln arini.. uhuhuhuhuhuh.. jom g lagi jom.. ikutso.. ehehehehe..

ahad ni paklong nk dtg lak.. xtau la bley jmpe ke x.. abah lak ade kursus.. x sure blek umah ke x.. uhuhuhuhuh.. gomenasai paklong.. =)

yincik "offline" selalu.. mlsnyer den nk meneka ekau ni on9 ke x.. so sy redah jela yer.. =P
time kasey bebyk psai lyn pangai gile den ni ha..!! almaklumla busan.. so pdn muke kne kaco ngan den.. len kali den kaco lagi.. wahkahkah.. kate byk waktu terluang.. jd isikanlah waktu itu dgn melayan kenah gile aku yer..

besh besh besh.. besh dpt kaco org.. ;)

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..