Sep 26, 2007

gome..

kepada org2 yg menanti aku mengupdate gmbo2 reunion tu.. mahap la yer.. x dpt nk update skang.. due to.. aku x blek umah.. ade lg x transfer gmbo.. n more excuses.. so xley la aku update gmbo.. lgpon skang cam tgh mls jek nk update sume2.. klau ley.. blog pon maleh nk update ape2.. tp xpela.. da alang2 ni.. wat jela yer..

td bru jek blek dr tmn lin.. sbb ghazaal nk li presento utk aki.. akinyer tanjobi.. ehehehe
aki.. tanjobi omedeto..!!
ghazaal li kan aki kucing yg cam mls2 jek nk bkk mata.. ahahahaha..
sok lak ayu nk dtg.. nk tdo sini n kuar berbuke sesame.. ehehehe.. can't wait for the fun..
oh yer.. to cik lin.. den x bosan dgr ko nyer celoteh tu.. tp.. x sanggup nk dgr jek.. x kuase aku nk menahan tinge dgr psl kawen.. kawen.. kawen.. aku lom nk kawen lg maa.. lmbt lg.. degree pon lg 1 thn seteng lg.. hohohohoh.. pas degree nk keje lg.. tah bile la aku nk cari........ ehehehehehehe.. x kuase tol..
aki.. sabo jela teke tekuk ko tu yer.. ooooo... ngate aku yer.. sabo jela.. =P
waaaaaaaaaaaaaaa... skang tgh ujan.. beshnyer klau tdo.. eheehehe.. jd dgn ini sy memohon utk mengundurkan diri.. sy ingin beradu di perbaringan yg empuk ini.. ahahahahaha..

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..