May 26, 2008

congrats dear..

arini 24 may 2008.. 6.50 pm ~ 9.30 pm.. umah mah..

asmah da tunang.. yay yay!!.. walaupun majlis berlangsung pkol 11 am.. aku slamber jek g dgn ajar time ptg yg merangkap mlm.. muahahahahaha.. xpela.. janji g.. ye dak.. congrats my dear asmah binti husin.. n to hajar.. x sabo nk tunggu ko jd isteri ashraf(aku xtau btol ke x eja.. maen bedal jek) pd 17 januari 09'.. ehehehehe..



ini gmbr aku n tunangan org.. hihi.. amek aura tol la aku ni..

gmbr beramai-ramai.. aku, mah, hajar, ain n ina

tah kenape lak aku join gmbr ni.. pdhal.. aku masih single mingle.. tp xpela.. hajar suh join.. join jela.. oh yer.. ini bukan gmbr menunjukkan aku yg bertunang yer.. harap maklum


nk balek dr umah mah.. dia bg ni.. goodies bag.. hehehehe..


after balek dr umah mah.. ktorg straight trus ke dataran putrajaya.. ade citrawarna kan.. g sbb.. adik hajar yg bongsu masuk tarian.. setelah berjalan beribu batu.. huhuhu.. n tertipu dgn bunyi2an dr speaker yg disangkakan pentas.. akhirnya tiba juga di tempat pertunjukkan.. n then yg paling besh.. ktorg lepak kt tmpt2 wartawan duk.. kt tepi stage utama.. lek jek tgk najib n sume2.. dkt giler dgn pentas.. tgk penari n artis dpn jek.. ehehehehehe..

a tons of thanx to hajar, tunangnye, adik2nye(ain n ina) kerana berssh payah amek aku kt uniten n bwk g umah mah n bwk g tgk citrawarna.. a lot of thanx.. klau x mesti x dpt tgk mah pkai bj tu(walaupun.. ditunaikan setelah diugut.. hehe..)

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..