Jun 22, 2008

sunday?? plan??

hari ni..
aku suppose ade 2 aktiviti utk dipilih.. g kenduri @ reunion..
kak ina kawen arini.. kt putrajaya.. so sku igt nk g..
yela.. ley jmpe farah.. n igt nk jmpe epy kt sane..
tp..
then mmbe skola msg..
tny xnk join ke reunion.. klau xde pe.. meh ler join.. bile lg nk kumpul rmai2..
heiiiishhhh..
serabut kepale kjap.. siap tny pendapat eja lg.. hihi..

kad jemputannye..

but at last.. ape yg aku buat utk arini.. utk ari ahad yg indah ini..
hihi..
aku stay kt umah je.. pslnye paksu aku dtg.. smpi pg td dlm kol 7 lbey..
so stay kt umah jela.. tolong makcik n maklang masak utk paksu n kawan dia..
mak g kenduri dgn abah..
mak ckp jmpe epy kt sana..
so epy.. 1,000,000 kemaafan akak pohon psl x g..
even da msg baek punye kate nk jmpe kt sana..
sory ek..
so antara 2 pilihan di atas td.. yg terpilih adalah alternatif yg dtg secara mengejut.. hehe..
di harap yg g reunion bergembira..
kepada kak ina n suami.. semoga berbahagia smpi bila2 dan rumahtangga dirahmati ALLAH SUBHANAHUWATAALA.. INSYAALLAH..
so kpd sesape yg ingin bertanya.. kenape x g reunion @ kenduri..
inilah jawapan saya.. =D

opsss.. lupe pulak.. kepada bang chik idi.. selamat pengantin baru.. semoga kekal smpi bila2.. dan semoga rumahtangga yang dibina.. dirahmati ALLAH SUBHANAHUWATAALA..
even skang klau kte jmpe chik idi da x ckp pon dgn suzi.. tp xpe.. senyum pon jadilah.. suara tu emas sgt.. pdhal dlu karok sesame.. hahahaha.. yela.. tu dak2.. yer x.. skang da tua.. chik idi arr.. org x lg.. hahahaha..

arghhhhhh.. i miss so much my childhood memories..
adakah aku atau korg yg berubah??
sbb jwpn yg aku dpt.. sering kali korg ckp.. aku da x sama dgn korg..
ape daa.. mmg ar x sama.. aku pompuan dowh.. korg llki.. adeiii..
lantak arr.. ekot korg arr.. klau agak2 korg punye persepsi pd aku tu da kembali normal..
meh ckp dgn aku yerrr..

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..