Aug 3, 2007

cute..

g murni sbb ade keje club yg perlu diselesaikan.. penat pon.. g gak.. tugas arr ktkan..

blek dr murni.. ehehehehhe.. this is where the cuteness come.. muke eja mmg cute gile bile dia wat action cam tu.. eheheheh.. cute gile ja oi.. mmg siyes cute.. ske gile aku tgk.. even tgh pnat2 tu.. aku punyer gelak mmg xley thn arr.. smpi bile2 aku igt punyer.. ahahhahaha.. lawak tul la ko ni.. aku ngan ani smpi saket perut tgk kenah ko.. mmg btol la.. ahahahhaha..
penat pon ilang ngan perangai ko.. ehehehehe

memang benar hidup ini penuh dgn cabaran n dugaan.. hanya kesabaran dan iman yg tinggi mampu menguatkan diri.. mental n fizikal.. pasrah dengan apa yg terjadi.. moga2 semua ada hikmahnya.. insyaALLAH.. =)

tp test 1 micro p.. aku harap.. semuanya berjalan dgn lancar.. =)
Dr. Jambo.. beshnyer soalan sir.. sonok saye.. ahahahaha..
sblm test.. ari rabu tu ade quiz.. ni lg 1.. sir johnny.. sungguh gembira sy melihat soalan yg sir bg.. hohohohoh..

uhm.. i got a habit.. klau tgh kepale nk pecah + tension + runsing = byk tny pd org2 tertentu.. klau xnk lyn.. xyah lyn.. dun say me that way.. i feel bad..

aki.. aku ske pantun ko kt ym tu.. sedap sungguh.. sgt suke aku membacanya.. x jemu aku membacanya.. =D.. gr8 pantun beb..!!
"ku lihat benda bulat dan berkilat.. ingin ku pijak tapi x dpt".. ohohohoh.. best2..

beli telekung kt wani kt book fair ptg td.. org nk g pekse.. sempat lg g beli belah.. sabo jela.. aku li 2.. x ckp dlu pon ngan mak.. ehehhehe.. xpe2.. pndi2 aku la setel sindri.. hhohohohooh..

aku mcm ade sediket pelik arr.. sik2 ledger balanced mesti naek.. tiap2 sem aku musykil.. apekebendealahnyer yang terjadi ni.. hangen lak aku rs.. menci kuase sratus.. hoh..!!

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..