Aug 29, 2007

hoorey..!!

at last.. it's holiday.. though it's holiday.. but didn't feel it so much.. tons of things to do.. asignment.. study for test.. study for quiz.. wahahahahha.. then worried bout' something that bother me much.. arghhh.. tensen.. blek umah ngan happy nyer.. ehehehhe.. so till today.. stil x g jln mane pon.. mmbe ajak kuar pon x jd g.. ni lah mslhnyer klau da duk umah.. maleh rsnyer nk kua.. ade mmbe tny.. x g mane ke.. huhuhuh.. maleh arr.. siyes malas den nk kua.. but dunno wif tomowo.. eheh.. ape la cikmah ni.. malas giler.. blek sini ngan berita sdey.. kucing kt umah.. sekor da xde.. hanjing kejekan.. da la yg comey skali.. tinggal la gmbr2 jek.. slamat ada lg 2 ekor.. hopefully.. sume slamat.. ow yer.. mereka skang sudah memberikan kebenaran utk sy n my mum to touch them.. eheheheh.. beshnyer.. hope cik yin ngan cik tam selamat.. wish to see them evry time i come home.. =)
sebenarnye nk tulih blog ni pon mls gile.. skang tgh rajin donlod segala lagu2 yg mmg aku nk donlod.. akhirnya.. setelah 2 hari pose tenet (streamyx gua wat hal.. xtahu la apsal.. tepon dorg.. ajar kt tepon jek.. bile kate xley gak.. bg alasan xmau dtg umah.. huh..! nyampah aku.. slamat aku x amek nama dia..) aku kembali mendonlod n mengsurfing tenet smpi aku pueh.. geramneyr aku.. 2 hari beb gua susah payah kal sane kal sini.. msg sane msg sini.. sik tebalkan muke jek.. thanx 2 whoever that willing to help me.. thank u so much.. sory for causing so much trouble.. gomenasai..

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..