Apr 10, 2008

my first attended frens wedding

5 april 2008..

ari ajid n ain selamat diijabkabulkan.. kol 12.. giler arr.. even bkn aku n kwn2 yg dtg punyer moment.. tp ktorg yg dag dig dug.. debar beb.. hihi..

neway congrats to both of my fwen.. ajid n ain.. on your wedding.. semoga berkekalan smpi bile2.. bertahan korg yer dr zmn skola dlu..

lots of fun n happy moments there.. x sangke dpt g time dorg nikah..

be4 ni ade lg mmbe2 laen yg kawen.. hajar lamit, edy.. n aishah.. sorry sgt2 kt aishah psl hari ko kawen tu aku x dpt g.. aku bajet ley g.. tp da pnat pale otak pk cr nk g.. n bile nk g.. stil.. aku x dpt gak..
pg tu presentation.. kol 3 lak test 2 numec.. aigggooo.. rs kecewa sgt x dpt g tgk ko kawen.. igt ley jmpe dak2 skool kt situ.. tp apakan daya.. aku hanya mampu merancang jek.. tp ALLAH S.W.T yg menentukan.. seriously klau bley.. aku mmg nk g..

to ain.. tho ko pesan mlm 5/4 tu soh dtg.. tp aku x dpt dtg.. nk wat camne.. aku klau g PD sengsorg.. x dpt permission.. tp xpe kot.. psl time nikah aku da dtg.. so kirenye.. time ko sanding nnt aku dtg la.. =)

6 april 2008..

ain n ajid sanding.. inur x dpt nk amek aku.. so igtkan x dpt g da.. then tpon mil.. slamat dia ade kt flat seblah umah.. ajak dia g.. dia on.. so aku pon on la.. trus sesiap mcm org gile.. cr bj.. cr tudung.. hihi.. bedal jela ain oi.. even aku tau ko pkai pink.. aku takdo lae bj pink.. den pakai hijau terus.. hihi.. pink bunge.. hijau daun.. jd la tu..

smpi kt flat.. menunggu tman2 yg len.. smpt bli mineral water dlu.. haus beb.. jmpe dgn su n lepak dgn su.. pastu jmpe lak ain.. lepak lg.. pastu dtg lak iefa.. then ktorg pon menunggu lg.. elok jek inur smpi.. trus gerak g kt inur, ira n wan.. after 2 trus lari2 psl bunyi kompang da kedengaran.. huhuhuhu.. then jmpe aiman n KA.. lari x hengat time tu.. psl ain da psan kt ain.. klau ktorg ade time dia da naek pelamin.. siapla ktorg.. hihihihihi.. sabo jela..

gmbo2 nikah n sanding dorg berdua ni akan aku up kan nnt.. psl gmbo x transfer dl pendrive lg.. nnt aku transfer..

tenet kt umah lak bru ley gune.. sabo jela..

well pape pon.. really glad utk rakan2ku yg telah selamat mendirikan rumahtangga..

andai ade yg menanya.. kalo gwe itu kapan nikahnya.. tunggu2 yaaa.. karna chalonnya juga masih belom gwe ketemu.. ahahahahahahaha.. tetibe lak gua rindu kt seseorg.. sape yek..?? adalah.. sesuke ati aku la sape pon aku nk rindu..

oh yaaa.. it's been 3rd week aku pindah kt flat lama aku ni haa.. kembali ke flat setelah lebih 10 yrs x duk flat.. but it's ok.. so far so good.. i've done sumthing in my room.. just DIY stuff.. hihi... besnyeeee..

oklah.. gtg.. nk lepak tgk tv lak.. da da..

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..