Feb 14, 2009

cameron n kenduri




dgn ini ku tunaikan janji mengupdate psl g cameron + kenduri nas.. arini blek umah.. tu psl ley update.. hehe






perjlnan dimulakan seawal.. hehe.. 9 lbey gitu la.. aku, eja n pog naek kete kutil..




sume kete rsnyer dlm 11 bijik.. mak aiiii.. mcm rombongan.. layak klau sewa bas ni.. haha




destinasi pertama.. R&R.. haha.. breakfast sume dlu then gerak lg..




smpi perak.. g lata kinjang.. bermandi manda.. aku n d gang.. maen air jek.. nk mandi mls.. mls tuka baju.. haha..


perarakan menuju ke.. lata kinjang.. sume muke excited nk mandi.. hehe


tp pasukan last skali tu.. nmpk cam x excited.. tp sbnrnyer excited.. tp x mandi.. hehe



after lata kinjang.. gerak trus g umah eddy.. mkn tgh hari.. thanx a lot utk mak eddy n jirannyer kerana mskkan makanan yg besh tgh hari tu.. shedapppp.. hehe..



muke2 lapar.. almaklum.. pas mandi sg.. n jln berliku-liku.. samat x putus nyawa.. hahaha..




pastu mkn gerak trus g otel.. ktorg duk otel jasmine.. ktorg 7 org sebilik.. keco blik aku.. haha.. ~~nobody nobody but you~~
~~love you more more~~
haha.. mcm2 hal.. tarian xley lupe.. haha
slps sume da siap2 mandi, semayang.. ktorg pon bergegas siapkan diri.. nk g psr mlm lak.. ahaha.. jln2 n menghabehkan duet jek keje.. aku bedal jem la stokin la mcm2 la..
walaupon igt nk tdo lewat.. tp.. slps memasing bedal kfc(langgar pantang..hehe..) memasing ngantoks.. tdo rsnyer dlm kol 1 @ 2 lbey kot..

keesokannye.. ktorg b'fast kt mapley tepi otel jek.. tp aku x mkn pon.. maleh arr.. haha..
siap2 sume.. maka bergerak la kami..

ni kad utk pengantin.. ditanda tangani oleh sume ahli rombongan.. haha

kami d dpn otel.. nk gerak g beli belah n trus ke umah nas..
tmpt singgah pertama.. kt tmpt yg dkt ladang strawberi.. tp g li brg2 bkn kt ladang tu.. kt psr tepi2 tu.. aku membedal.. strawberi, kaktus.. n sourvenir la abeh cte..
pastu g ladang teh lak.. masa diberikan.. 10 minit.. hehe.. bak kate ketua rombongan..

kami gembira.. hehehe..


ni bkn gmbo bukti aku buli tau..


dah pueh bergambo.. ktorg menuju ke dewan tmpt nas kawen.. time ktorg smpi.. nas n ila da mkn beradap da.. sory lmbt..

bile perut kenyang.. amek gambo la.. hehe

peserta rombongan bersama pengantin perempuan.. ila..
pakatan wanita.. hehehe..

all of us.. keseluruhan peserta rombogan bersama pengantin.. nas n ila..

ucapan buat kalian berdua.. semoga berbahagia buat selamanya..



ktorg yg mcm ala2 penyambut tetamu.. haha

dari kiri.. aki, mira, eja, uptown, aku, liya n shima

end of catatan rombongan.. walaupon memasing bwk kete.. ya ampun.. tapi..

alhamdulillah sumenyer selamat..

ni jela gmbo yg aku rs nk ltk.. yg laen2 tunggu mood dtg lg.. hehe

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..