Sep 17, 2009

cuti.. yay..!!

arini last aku kt kl.. sok pg2.. da bertolak blek ke perlis.. huhuhu.. penatnyer.. dr ofis.. blek bgsr.. sok pepg blek kg.. samat bkn aku yg drive.. hehe..

arini keje....... adeyhhh.. rs cam xnk keje jek.. betapa aku berusaha nk bg ckupkan waktu keje.. ahahaha.. pale mmg x igt ape da.. igt nk blek umah n blek kg jek.. siyes xbley thn.. sik2 wish masa berlalu dgn cpt.. ehehehe..
oh yer.. berbuke pule.. dgn megi kari n air nescafe 3 in 1.. jimat btol.. hehe
ni pon sekadar alas perot jek.. blek bgsr.. bedal mkn.. wahhh.. nikmatnyer.. ade nasi impit.. lemang.. laksa.. n mee goreng.. shedappp..
td.. dlm kol 4.. aku n alang pon bersiap2.. salam2 n wish raye utk collegue.. hehe.. almaklum.. ktorg cuti awal dr org.. mmg xle blah.. lps salam2.. wish2.. skali terpakse lepak ofis.. jln jem.. so atah dtg lmbt cket.. nk blek bgsr takot x sempat buke lak.. so buke la kt ofis jek..

aku ni.. bile nk blek bgsr.. mesti rase seronok.. tapikan........

lif kt umah aku ni.. APARTMENT PUTRA RIA, JLN BANGSAR ni.. yg dpn dgn NST ni.. cam ampes jek.. dr aku konvo.. smpi ke hari ni.. dr 3 lif.. tinggei 1 lif jek yg jln elok.. bygkan la.. umah smpi tgkt 22.. evry floor ade 10 bijik umah.. sketnye bape ramai org nk gune lif.. nk2 lak bln2 puase ni.. kesian btol kt org yg duk atas2.. even aku yg tgkt x berapa nk rendah ni.. disbbkan maleh nk tunggu ntahkan trip ke berapa bru bley naek.. aku relakan hati, rajinkan kaki, cekalkan semangat utk naek tangga.. tp mmg smpi jek umah.. mmg "mintak nyawa"la aku.. sompuittt.. ntah bile la DBKL nk elokkan lif ni.. ape ke lame bebenor nk bg elok blek lif tu.. adey la.. sbb tu.. bile nk blek sini.. aku mesti lemah semangat cket.. aku ni da la x ske sgt berebut dgn org.. kaki sekenhen pon rela gak aku nek tangga.. huuhuhuhuhuhuh.. tlg la sape2.. xde ke sebarang tindakan @ inisiatif nk elokkan blek lif.. ke nk kne masuk TV3 dlu?? adeyhhhhh..

besh plak lagu yg aku tgh dgr skang ni.. layan abeh la kekdahnye.. hehehehehe..
skang ni jarang aku nk tgk FO da.. almaklum.. blek penat.. rela x bkk laptop.. tdo jek trus.. hahaha..

x sbrnye nk raye.. dis yer kt perlis.. tema ~ coklat.. hehehehe.. jd kuarge coklat la jawabnye family aku.. hehehehe..

alamak.. da ngantok.. nk tdo dlu la.. daaa~~~ wassalam









song ~ nad adila - salah siapa

2 comments:

erza said...

sameeee ar coklat

cikmah said...

hahahaha.. same theme la plak yerr..

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..