Sep 29, 2009

gua kelam..


ini adalah aktiviti raye ke-6.. hihi.. sonoknyer jln2.. penat time masuk gua jek.. kene masuk gua kelam 1.. psl gua kelam 2 fully book.. tp kan.. samat x nek ketapi.. huhu.. ketapi menggelongsor.. letrik terputus.. perghhh.. siyesly la samat x nek.. hehehe.. jln kaki pon jln kaki la.. janji dpt masuk n men air.. ahahaha..

so few pic waktu g gua kelam.. enjoy..!!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
muke2 cerie.. dpt jln2 n men air.. hahaha.. tejuk ayaq dia.. sampi biru n ketaq mulut wadah n jiha.. hahaha..
pasni klau p lg.. aku nk bwk bj.. dpt aku join dak2 mandi skali.. hahahaha..

dan yer.. klau blek perlis.. x p the store mmg x sah.. haha.. so mlm berikutnye.. aku teman makngah p the store.. cr adiah org kawen.. g dgn maklang n adik.. hehe


xde keje namanye ni.. hahaha

n last skali.. thanks to maksu, jiha sbb bg bear ni..


almaklum.. aritu nk grad dorg xley dtg.. ehehehe.. thank u.. pipi patung tu udah mcm pipi aku la plak.. hahaha..

tu je la.. xde pe da.. hehe







song ~ Marianas Trench - Good to you

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..