Feb 14, 2007

kesabaran yang tercalar

akhirnya terluah juga perasaan yang terbuku di dalam dada aku yang semakin hari semakin membuatkan aku sakit.. sakit segala-galanya.. kenapalah jadi macam ni.. klau elok jek kan ok.. pada yang aku luahkan kemarahan dan ketidakpuasan hati tu mintak maaf la klau menyinggung perasaan korg.. jangan berjanji seandainya x dpt dikotakan.. kang aku kt sengal.. kata dah berpengalaman.. hari ini satu hari.. fully furnished aku sakit hati jek.. exam pon jd tah hape2 sbb bnde REMEH ni.. kenape bnde ni jadi.. memang btol2 buang mase rasanya.. sik2 pelajaran aku yang terganggu dsbbkan bnde yang bkn pelajaran ni.. klau aku tau.. xyah aku sesusah merelakan dan setengah memaksakan diri aku terima sume ni.. agaknya klau awl2 mcm ni.. mesti da lama aku melarikan diri dari masalah yg kecil menjadi lebih besar.. asik2 nk kne sabar jek.. yang sepatutnya mintak maaf boleh buat bodoh.. yang x bersalah sgt pon wat xtau.. yang xberapa nak bersalah terpaksa berhadapan dengan segala bnde remeh ni.. diulang taip.. BENDE REMEH.. sengalllllll.. maleh btol la nk pk bnde2 ni.. dah la.. tdo g baek.. ehehehhehe..

1 comment:

Unknown said...

CIK MAH, AKU MERINDUI MU..............ting tong!!

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..