Feb 7, 2007

kursus kahwin

urusetia kursus perkahwinan sem II 06/07
many thing happen sepanjang kursus ni actually.. yg besh yg xbesh.. sume ade.. yela.. handle ramai peserta.. but whatever it is.. this is part of experience.. for the 1st time.. i think.. i'm brave enough to act like that.. they know what happen.. uhuhuhu.. it's not that i'm angry.. just i can't hold my patience anymore.. + my fever really attack me like crazy together with my headache.. ahahahah.. so great.. oh ya.. not forgetting.. my cough.. all in 1.. really gr8.. hahahaha.. but at least.. we've done our best.. futhermore.. urusetia x ramai.. so itulah yg terjadi.. ehehehehe.. so gr8 actually.. time ni la mase utk mengusha.. mangsanya.. biarlah rahsia.. aman dunia.. tp rsnya kali ni punya kursus kahwin adalah kali ke2 for me to attend it.. tapi yg dulu btol2 jd peserta.. n kali ni jd urusetia.. kikikikiki.. kpd peserta kursus kahwin kali ni.. jgn ambik auraku utk kawen.. ahahahaha.. so this is all for now.. next time.. post lg.. =)

No comments:

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..