Feb 8, 2007

still with the confused mood

ape la nk jd.. bile org ajak utk wat kebaekan pon payah.. pdhal dorg tu xyah wat pape yg memeningkan kepala pon.. apa la sgt sekadar menghadirkan diri je ngan prog yg dah dianjurkan.. cuba kalau soh anjurkan konsert ke parti ke.. tah2 laju jek.. ngan idea yg mencurah-curah.. sengall nyer aku rs sesetengah org ni.. tp heran jugak.. sbbnye org mcm tu hanya berani utk bersuara di belakang.. mcm sembunyi2 jek nk gtau ketidakpuasan hati.. agaknye klau dia lah slh sorg dr org yg sepatutnya menguruskan prog.. aku rs mau prog tu dibatalkan.. sbbnye.. setiap apa yang dirancang.. dipandang dr sudut yang negatif.. hanya tahu menunding jari dan mengatakan ketidakpuasan hati.. tp skarang ni dia tu cuma peserta.. xde kene mengena ngan urusetia.. dr dulu diwar2kan supaya berhadapan dgn pihak urusetia tp masih jugak tiada yang berani untuk tampilkan diri dan menyuarakan pendapat.. bukankah itu "PENGECUT" namanya.. ataupun ada istilah yang lebih manis dari itu?? inilah yang dikatakan orang yang bodoh sombong.. yang hanya tahu meng"khinzir" buta menuduh.. kang kata bodoh.. melenting.. even hakikatnya memang pon.. sengall.. agaknya inilah psl org xske deal ngan student2.. lecey giler.. even aku yang student then deal ngan student pon rs cam nk g bakar sengsorg.. sesungguhnya tak dpt aku bayangkan betapa marahnya aku.. hinggakan kalau boleh aku nk jmpe ngan org tu then bg tarbiah cket.. aku xske mrh2 nk2 lak nk pekse ni.. tp tula.. cara dorg tu slh.. tp xmau ngaku lak.. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mmg bodoh giler... huh!.. selagi kesabaran masih terpahat di dada maka selagi itu mulut masih akan terkunci.. tp di saat kesabaran di tahap melebihi paras yang sepatutnya.. maka dengarkanlah suara2 sumbang yang tidak ingin anda dengari..

3 comments:

Aydelyn's writing said...

sabarlah wahai rakanku. ey ey switch to old blogger baru leh gune template comel2. okehs?

lanje ayer apple *gaye abg min dao tropic ckp* se! hahaha

Unknown said...

cik mah, ko marah sapa nie..cte kat ku sket..
=)

ey leen, cane nk boh tmeplate comel nie.. aku da letey da cari camne cara die..
=(

cikmah said...

to ellena

aku pon xtau camne nk cte weh.. ahahahaha.. lantakla..

to aydelyn arzemi

aku maleh lew.. kamu buatkan bley?? wink*
nnt aku lanje ayir appo sor.. ehehehehe.. =P

About Me

My photo
a girl.. simple.. like laughing, musics, comics, magazines, novels..